Post by omthadsuficour on Mar 7, 2022 7:34:04 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ I, The One - Fun Fighting Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ I, The One - Fun Fighting Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats meer toetsen ▞▞▞
▞▞▞ I, The One - Fun Fighting Game 2022 version ▞▞▞
I, The One: Драки на Выживание Экшен krwa
De game is niet echt zo geweldig omdat je de laatste 2 bots kunt neerhalen en dan werken ze samen op je dat niet eerlijk is en nog iets dat de bots je niet laten opstaan, ze slaan je terwijl de opstaan-animatie wordt afgespeeld
Cool kool man epic
Kijk spel als je boos bent
Het spel zit vol met advertenties. De ene keer is er weer een ronde begonnen en we zijn nu aan het rondlopen en toen kwam er ineens een advertentie! Heel irritant! Je moet de manier veranderen waarop je de advertenties op dit spel plaatst.
Het laat zien hoe te vechten
Deze game is leuk, maar veel advertenties als we van apparaat wisselen en weer gaan, sluiten de advertenties niet, de karakterbeweging is erg traag waardoor we de game verliezen.
I, The One - Jogo de Luta Ação tvg
Deze game is episch, sommige kaarten blijken een echte uitdaging te zijn, mijn enige twee klachten zijn; Omdat dit spel erg klein is, is het gemakkelijk om je te vervelen, maar ik denk dat dit kan worden veranderd met maandelijkse updates of zelfs frequentere updates. Mijn tweede klacht is dat die van hen deze ene kaart is waar iedereen tegen je opkomt, en het is letterlijk onmogelijk te verslaan! ! ! Maar verder was dit spel vermakelijk!
Is zo slecht omdat het slecht beweegt, het ziet er niet uit als iemand in de buurt is en ik werd van me af geduwd door niveau 1 en eraf geduwd met een DUIZENDEN mijl per minuut en kan me niet eens concentreren op bijna niets en kan zelfs niet snel draaien en kan niet eens snel slingeren zodat de AI JE HEEFT VOORDAT JE DOET HEKS IS ZO TRASH IK MOEDIG IEDEREEN AAN OM BIJ DIT SPEL WEG TE BLIJVEN OMDAT HET 100 NIVEAUS HEEFT OP DE EERSTE KAART EN ERG MOEILIJK IS, WAT HET ZO GEMAKKELIJK MOET ZIJN DIT SPEL IS TRASH AMD DOWNLOAD DIT SPEL NIET, HET IS SLECHT!!
Leuk Hoer
Blijf sterven over dit spel 1) zorg ervoor dat de ai niet sterk genoeg is om de spelers te doden 2) voeg alsjeblieft een upgrade toe aan een speler 3) voeg alsjeblieft een goede kwaliteit van het spel toe
Een absoluut fantastisch leuk spel dat zeker de moeite waard is om te krijgen
Jelly Shift - Obstacle Course פנאי okkg
sweety-girls24.online
App-zwendel! TE VEEL TOEVOEGEN!! NIET INSTALLEREN. Vermijd ten koste van alles. Bots - geen echte spelers. Dan ben je gedwongen te verliezen en vervolgens gedwongen te winnen. Niet echt een spel. Vandaar, VALSE RECLAME. Dit is het probleem tegenwoordig. Iedereen maakt apps en oplichters plaatsen onzin in de Play Store en vernielen het. Dientengevolge zijn uw rechten aangetast en zijn de Play Store beschadigd dankzij... ontwikkelaars. Je geweldige -7☆ min zeven sterren!!
Alsjeblieft, je kunt een aantal andere functies toevoegen, zoals (kick-knop) en andere krachten of slagwapens, dus ik geef 5 sterren, werk dit alsjeblieft bij
Veralevel-spel, dus ik geef het 5 sterren. De moeite waard om jongens te spelen. Speel en geniet ervan❣️
Download Combat Magic Mod APK 0.129.64 ...
Ik heb nog nooit een spel gehad waarin ik zo'n haat-liefdeverhouding heb, maar als ik één ding te zeggen heb, is dat dit spel moeilijk maar heel erg leuk is!
I, The One - Fun Fighting Game Akční xza
Makkelijk spel
Het is een goed spel, maar de besturing is erg beledigend
De game is zo grappig en schattig. Het zal leuker zijn als je er wat meer geluiden aan toevoegt, zoals naderende voetstappen en wat menugeluiden, en maak het alsjeblieft multiplayer, zodat we ruimte met vrienden kunnen creëren, het zal super leuk zijn
Dit vind ik leuk
Voeg multiplayer online toe
Dit spel is zo GOED! Grapje, dit spel is zo rommel. Allereerst sla je als een baby en de A.I slaat je maar één keer van de eerste kaart. Ten tweede is de camera kapot en ben je kwetsbaar. Ik snap het, je hebt een kwetsbaarheid nodig in games als deze, maar dit is gewoon belachelijk. En je krijgt amper genoeg geld om iets te kopen. Door de advertentie zag het er leuk uit, maar het is eigenlijk hetzelfde als een digitale afvalcontainer. Probeer goede content te maken. En je bent te laf om je e-mailadres toe te voegen om reacties te lezen!
De besturing is niet goed, het spel is geweldig, probeer de controle te verbeteren👍🏻
I, The One - Fun Fighting Game অ্যাকশন prc
Echt cool, ik haat de reclame-cut soms irriteert het me
Super, leuk, goed, uitstekend
De ai-stoten zijn veel sterker dan je eigen stoten. Echt een moeilijk spel dat ik zou aanraden om dit nooit te spelen.
repareer de richtbedieningen
Fjtgdhvbmmmjfgggjhhjjjjjjjjjjjgg sorry gggggghhyhhhhh Ik had het druk en ik zal ook mijn cv kunnen lezen, dus ik wens je een goede nacht 🌃🌃 voor jou kan je niet voor de groep van mijn cv voor mijn familie voor de avond in je referentie is mijn familie is klaar en ik was in bhej en ik was bezig in bhej en spreek met hetzelfde in mijn vriend is geen C oi alsjeblieft niet doen je kunt een C NEE van je krijgen je kunt hetzelfde naar mijn familie sturen voor je leven als je kunt het ook sturen en ik zat ook veel in onze groep
In Dragon Raja, players are able to create one-of-a-kind characters to ... Dragon Raja, TheLazyPeon, Best ...
Hoe komt het dat wanneer je wilt herleven, er staat dat je je internetverbinding moet controleren om de advertentie te bekijken? Dus je gaat door en mist het herleven dan speelt het je een advertentie? Daarvoor geef ik 2 sterren of 5, maar totdat dit probleem is opgelost, is dat alles waard!
Ik ben dol op dit spel, het is zo goed, maar kun je een online modus toevoegen zodat we het tegen echte spelers kunnen opnemen?
Als ik een lagere beoordeling zou kunnen achterlaten, zou ik dat doen, deze game is laggy en heeft de zwaartekracht absoluut verpest, een lvl 1 AI stuurt een lvl X-speler binnen een seconde van de kaart, terwijl een lvl 1-speler AI slechts een centimeter zou verplaatsen, verschrikkelijk spel, niet downloaden.
Ccccccccccccooooooooeeeeeeeellllllllllll
Deze game is niet goed, de bots richten zich op mij, de vechtknop werkt soms niet en de bots kunnen me in één keer van het platform slaan, dus mensen daarbuiten mijn beoordeling is 0 sterren, maar ik wil er een zetten zodat ik het kan post dit ik download dit spel nooit meer
deze game is episch en had het al lang geleden zoals in 2020
Eerste kon ik het spel niet maar nou